Видання Red Shark підготувало огляд AJA Ki Pro GO: міцного, добре продуманого, простого і зручного в роботі багатоканального HD H.264 рекордера / програвача. Він вміє записувати SDI і HDMI джерела сигналу на різні носії USB 3.0.
Компанія Fujinon готує новий боксовий 8K телефото PL Mount об'єктив SK35-700mm для багатокамерного студійного і виїзного виробництва. Багато мультикам проектів вже використовують зум об'єктиви з вузлом кріплення PL Mount з серво для управлінням та масштабуванням, такі як наприклад, лінзи Fujinon Cabrio або їх адаптовані мовні / боксові об'єктиви 2/3 дюйма.
VENICE, FX9 і тепер Sony дражнить нас новим камкордером FX6. Затравки та фото - сьогодні це все, що ми офіційно знаємо про FX6. Те, що камера увійде до лінійки Cinema Line лише трохи доповнює картину. Схоже бренд CineAlta піде в минуле, і йому на зміну прийде Cinema Line. З точки зору маркетингу це допоможе донести користувачам, що кінематографічні функції, якими славляться високорівневі камери класу VENICE та їх співтовариші - можна знайти в компактних і доступніших за ціною камкордерах, як наприклад Sony FX6. При цьому пам'ятаючи про науку кольору, повнокадровому сенсорі і корисних функціях автофокусу.
Компанія Sony повідомила про запуск Cinema Line, лінійки кінокамер для творців контенту. Вона об'єднає експертні напрацювання виробника в якості зображення, деталізації, технологіях цифрових камер. Cinema Line буде «заточена» на оптимізацію медіа виробництва в поєднанні з надійністю - саме такий сплав, на думку Sony, необхідний, щоб всебічно задовольнити потреби цифрового кінематографа. У лінійку увійдуть кінокамери і професійні камкордери різних формфакторів.
Компанія FUJIFILM представила свій новий ширококутний зум FUJINON Premista 19-45mm T2.9. Як і інші представники лінійки Premista, об'єктив формує світлову пляму діаметром 46,3 мм, підтримує технології Cooke /i і ZEISS eXtended Data для передачі метаданих (фокус, зум і діафрагма) в камеру та запису разом з відео.