Українська    |   English
На первую страницуКарта сайтаСвязаться с нами
Інженер-Сервіс
Новини Про компанію Сервіс-центр Оренда ПТС Енергетичні рішення Контакти

Каталог

Відеокамери
Рекордери
Відеомонітори
Мікшери та блоки відеоефектів
Системи маршрутизації та розподілу сигналів (матриці)
Пристрої компресии та передачі сигналів
Пристрої для синхронізації обладнання
Модульна система
Контролери
Телесуфлери
Об'єктиви
Штативи
Пристрої стабілізації камер
Компендіуми
Джерела живлення
Освітлювальне обладнання
Автоматизація мовлення та виробництва новин
Архівування матеріалів
Вимірювальне обладнання
Службовий зв'язок
Енергетичні рішення


Оренда обладнання
Контакти
Вакансії
Форум
Наші проекти


Логін
Пароль
Реєстрація »
Забув пароль
 

Інженер-Cервіс   »  Новини 
 
Новини




Чим більше мовники переходять до IP тим більш нагальним стає питання щодо стиснення відео. Чи може використання компресії принести галузі позитивні зміни? Однак слід нагадати, що починаючи з 30 років минулого століття ми вже використовуємо компресію, та за весь цей час стиснення пройшло довгий шлях.
 
 

Можливо, те що ми вже використовуємо компресію здається трохи легковажним, але це технічний факт, незалежно від того, подобається він нам чи ні. З самого початку створення телебачення ми запаковуємо варіативні зміни світла в швидкість кадрів, задля пропускної здатності обмежуючи насиченість та вибірку кольорів. До того ж на екрані взагалі немає рухомого зображення, це лише послідовність статичних зображень, які при швидкому відтворення створюють ілюзію руху. Тож, опираючись на саме визначення телебачення та його фундаментальних основ слід визнати — ми завжди стискаємо зображення.

Таким чинові, головне питання не в тому, використовувати компресію чи ні, а в тому, скільки стиснення зображення ми можемо собі дозволити?

Для багатьох з нас MPEG — став першим кроком на шляху зменшення бітрейту завдяки використанню особливостей системи зору людини. Використовуючи тільки опцію I-frame — ми маємо нагоду стискати зображення для архівування та збереження у бібліотеці не турбуючись про артефакти руху. Дискретне косинусне перетворення або DCT (Discrete Cosine Transform) допомагає нам довгі роки, але навіть з ним поєднання декількох відео може стати складним, особливо враховуючи mpeg шум.

Тем не менше нове покоління кодеків без візуальних втрат, як наприклад J2K та JPEG XS забезпечують давноочікувані зміни у нашому сприйнятті стиснення. Дискретне вейвлет перетворення (DWT) створене замінити DCT, та завдяки вертикальному трансформуванню JPEG XS, яке займає декілька рядків — дозволяє отримати наднизькі затримки. Одним з ключових досягнень вейвлет перетворення у порівнянні з DCT стало те, що зберігаючи схожу якість зображення для опису необхідно набагато менше параметрів.

Висловлювання «візуально без втрат» — пронизано духом маркетингу, але слід відзначити, це має суттєві переваги. Визначити кількість процесів кодування та декодування може виконати кодек JPEG XS без візуальних втрат доволі складно без масштабного тестування великої кількості зображень та настроювань параметрів кодеку. Однак, оскільки ми йдемо в IP, наслідком цього стає комп’ютерна обробка зображень, та набагато простіше оброблювати відео саме в скомпресованій формі без необхідності її декодування.

Оскільки розподільна здатність зростає до 4K, 8K і навіть вище, переваги від стиснення відео стають набагато більшими у порівнянні з критикою якості зображення. І приємною новиною стане те, що це вже можливо завдяки відеокомпресії візуально без втрат, а ще це може задовільнити як мовників, так і споживачів контенту.

 



« До списку новин  
 
Розширений пошук



 посилання на FaceBook
QR код посилання на FaceBook

посилання на twitter
QR код посилання на FaceBook


 






    +38 (044) 593-18-20
+38 (073) 593-18-20
+38 (096) 532-96-82
+38 (095) 532-96-82
Telegram cервісного центру @Engineer_Service
  Copyright © Інженер-Сервіс
Усі права захищено


   Створено у ROMART, 2007
 
 
    e-mail: info@engineer-service.tv
м. Київ, вул.Вавилових, 15
Авторизиований сервісний центр професійного відеообладнання Panasonic, Sony, JVC, Fujinon, Canon