Українська    |   English
На первую страницуКарта сайтаСвязаться с нами
Інженер-Сервіс
Новини Про компанію Сервіс-центр Оренда ПТС Енергетичні рішення Контакти

Каталог

Відеокамери
Рекордери
Відеомонітори
Мікшери та блоки відеоефектів
Системи маршрутизації та розподілу сигналів (матриці)
Пристрої компресии та передачі сигналів
Пристрої для синхронізації обладнання
Модульна система
Контролери
Телесуфлери
Об'єктиви
Штативи
Пристрої стабілізації камер
Компендіуми
Джерела живлення
Освітлювальне обладнання
Автоматизація мовлення та виробництва новин
Архівування матеріалів
Вимірювальне обладнання
Службовий зв'язок
Енергетичні рішення


Оренда обладнання
Контакти
Вакансії
Форум
Наші проекти


Логін
Пароль
Реєстрація »
Забув пароль
 

Інженер-Cервіс   »  Новини 
 
Новини




Zeiss завершила лінійку кінематографічних праймових об’єктивів Supreme новою моделлю 15mm T1.8. Повний набір лінз охоплює фокусну відстань від 15 мм до 200 мм з найбільшою світлосилою T2.0. Це найшвидша «родина» об’єктивів.
 
 

«Модель 15 мм стала останнім пазлом в колекції, нам відомо, що багато кінематографістів очікували на нього», – каже Кристоф Казеноу, відповідальний за кінематографічні продукти ZEISS. «Додавши об’єктив 15 мм, ми підвищили привабливість лінійки Supreme Prime для багатьох користувачів, хто використовує повнокадрові та Super 35 камери»

Розповідаючи про Zeiss Supreme слід відзначити, що швидкість лінз це не єдина приваблива риса лінійки. Об’єктиви Supreme забезпечують велику варіативність у роботі оператора: вони сумісні з великою кількістю оптичних сенсорів, від Super 35mm до повнокадрових і навіть далі до FF+. Об’єктиви можна використовувати з найбільш поширеними камерам, включаючи Sony Venice (2), ARRI Alexa (Mini) LF, або RED Monstro в різноманітних сценаріях зйомки.

Завдяки тому, що розташування кілець фокусу та діафрагми стандартизоване, оператор матиме змогу використовувати 15mm Supreme майже інтуїтивно без необхідності постійно дивитися на об’єктив. Крім того, всі лінзи комплекту оснащені 95 мм кріпленням на фронтальній частині, це дозволяє швидко змінювати фільтри на камері.

Механізм діафрагми складається з 16 лез — це дає дуже плавний перехід між сфокусованими та розфокусованими об’єктами в кадрі, це дійсно «фішка» кінооб’єктивів ZEISS, яка забезпечує насичене текстурування та глибину зображення.

Об’єктиви оснащено цифровим інтерфейсом для передачі даних за протоколом eXtended Data. Ця технологія розширює стандарт Cooke/i та надає покадрову точність щодо фокальної відстані, дистанції фокусування, Т-значення, та глибини. Крім того, камера може записувати дані Zeiss Distortion та Lens Shading для використання на етапі пост-про.

Об’єктиви ZEISS Supreme Prime оснащені простим та зручним змінним вузлом кріплення, який дозволяє швидко переключатися з PL-mount на LPL-mount або EF-mount. Кожен тип вузла має електричний інтерфейс для передачі ZEISS eXtended Data в камеру.

Слід зазначити, що кінематограф активно використовує об’єктиви ZEISS Supreme Prime. Серед останніх проектів Netflix-овский «Проект Адам», трилер «The Outfit» та сіквел «Ножи наголо 2» Райяна Джонсона. Також кінолінзи Zeiss використовували для зйомки серіалу «Підводний човен» канала Sky.



« До списку новин  
 
Розширений пошук



 посилання на FaceBook
QR код посилання на FaceBook

посилання на twitter
QR код посилання на FaceBook


 






    +38 (044) 593-18-20
+38 (073) 593-18-20
+38 (096) 532-96-82
+38 (095) 532-96-82
Telegram cервісного центру @Engineer_Service
  Copyright © Інженер-Сервіс
Усі права захищено


   Створено у ROMART, 2007
 
 
    e-mail: info@engineer-service.tv
м. Київ, вул.Вавилових, 15
Авторизиований сервісний центр професійного відеообладнання Panasonic, Sony, JVC, Fujinon, Canon