|
|
Інженер-Cервіс
» Новини
Новини
Багато хто вважає, що PTZ кінокамери, оснащені повнокадровим сенсором — цілком виправдана та затребувана ідея. Проте, аналізуючи опції та можливості використання роботизованих кінокамер, ми маємо питання — для чого саме це може бути корисним?
Лінійка PTZ кінокамер
Нещодавно Sony випустила дуже цікавий продукт, PTZ (Pan-Tilt-Zoom) камеру з повнокадровим сенсором, здатну записувати на внутрішній рекордер XAVC/External RAW відео. Нова модель Sony FR7 стала частиною лінійки Cinema Line, до якої входять FX3, FX6, FX9, а також потужна VENICE. Згідно прес-релізу: «високопродуктивний повнокадровий сенсор разом з різноманітними E-mount об’єктивами Sony, віддаленим управлінням панорамуванням/нахилом/зумом, варіативністю з точки зору зуму та ширококутовою зйомкою — здатні подолати будь-які обмеження простору. Камера дозволяє сформувати кінематографічну картинку та має працездатність, яка вже стала візитівкою цифрових камер Sony для кіновиробництва, а також чудову варіативність підключення, разом з підтримкою багатокамерного виробництва»
Але яка взагалі мета FR7?
Голова підрозділу Live Production Sony Europe, Норберт Паке підкреслює, що «кінематографічні вигляд та почуття дуже швидко стають новим негласним стандартом для мовлення та прямих трансляцій, оскільки це відкриває нові способи розповісти історію глядачам. Одночасно, особливо останній два роки ми бачимо стрімке зростання віддаленого виробництва, або створення контенту в локаціях, які мають обмежений простір. Тож зараз ми маємо PTZ камеру з кінематографічним функціоналом, здатну працювати віддалено, та в тісних місцях»
Можливе використання
Тож, на відміну від інших робокамер, які вже можна встановити в обмеженому просторі, та керувати віддалено, Sony FR7 має кінематографічні можливості. Які саме? Ну, наразі дві: високошвидкісний RAW кодек, а також повнокадровий сенсор. Але ви повинні спитати себе: чи стануть саме ці кінематографічні PTZ функції суттєвою перевагою при роботі в різноманітних оточеннях.
Опираючись на демо-відео FR7, підготованого Sony, можна зробити висновки, що воно не виглядає кінематографічним. Так, можна побачити невелику глибину різкості, однак це не є суттєвим показником для визнання зображення кінематографічним. Безсумнівно, великий розмір сенсору надає суттєвий вплив на глибину різкості, однак те ж саме можна отримати з довгофокусним об’єктивом. Чесно кажучи, управління Зумом більш вказує нам, що це PTZ камера, оскільки використання візків є більш кінематографічною складовою ніж масштабування, і це більш схоже на телевізійне виробництво ніж на кіно.
Яке виробництво потребує кінематографічне PTZ?
Це важливе питання. Поки що ми не можемо зрозуміти логіку використання повнокадрових PTZ камер в рекламному та кіновиробництві. Доволі складно розповідати глядачам історію за допомоги PTZ, якщо камера не є невід’ємною частиною історії. Також виникає питання, навіщо використовувати Sony FR7, з його переліком обмежень, коли є можливість знімати звичними / повноцінними кінокамерами? Тим не менш для тих типів виробництва, де у вас немає можливості доступу до камери, на кшталт «Великий Брат», Sony FR7 підходить чудово, за умови, що вибудете дивитися цю кінематографічну телепрограму на пристойному телевізорі. Однак слід зазначити, що такі проекти мають безліч відео, та варто згадати про монтажерів, яким доведеться опановувати великий обсяг RAW матеріалів з великим бітрейтом.
Висновки
Кінематографічні повнокадрові PTZ камери випередили свій час. Вони мають ряд обмежень: їх зум частково погіршує кінематографічний вигляд та відчуття, а бітрейт вище ніж у типових PTZ камер. Так, вони мають значний потенціал, але він не на часі. Тим не менш, це дуже хитрий механізм. Тож, подивимося, що з цією камерою зможуть зробити талановиті режисери.
« До списку новин
|
|
|