Українська    |   English
На первую страницуКарта сайтаСвязаться с нами
Інженер-Сервіс
Новини Про компанію Сервіс-центр Оренда ПТС Енергетичні рішення Контакти

Каталог

Відеокамери
Рекордери
Відеомонітори
Мікшери та блоки відеоефектів
Системи маршрутизації та розподілу сигналів (матриці)
Пристрої компресии та передачі сигналів
Пристрої для синхронізації обладнання
Модульна система
Контролери
Телесуфлери
Об'єктиви
Штативи
Пристрої стабілізації камер
Компендіуми
Джерела живлення
Освітлювальне обладнання
Автоматизація мовлення та виробництва новин
Архівування матеріалів
Вимірювальне обладнання
Службовий зв'язок
Енергетичні рішення


Оренда обладнання
Контакти
Вакансії
Форум
Наші проекти


Логін
Пароль
Реєстрація »
Забув пароль
 

Інженер-Cервіс   »  Новини 
 
Новини




Actus Digital повідомила, що один з крупніших операторів Австрії, компанія A1 Telekom Austria Group розширила використання інтелектуальної платформи моніторингу. Завдяки платформі Actus, A1 Telekom Austria Group має можливість відстежувати якість сервісу у внутрішній інфраструктурі, а також забезпечити користувачів інструментами віддаленого моніторингу контенту, створення та експорту кліпів тощо.
 
 

A1 Telekom використовує платформу Actus для різних задач, включаючи відповідність стандартам; моніторинг гучності, SCTE-104/35, субтитрів, декількох каналів аудіо різними мовами; а також для технічного моніторингу та сповіщення в реальному часі стосовно аудіо, відео та метаданих.

«Ми — оператор мережи та сервіс-провайдер, підтримка зростаючих вимог наших клієнтів-бродкастерів — це найвищий пріоритет для нас», – розповів Джозеф Віндіш, менеджер з технічних проектів A1 Telekom Austria Group. «Рішення моніторингу Actus Digital зручні у використанні та пропонують функціонал, що суттєво виходить за межі перевірки контенту на відповідність стандартам, тому ми відчуваємо себе підготовленими до майбутніх вимог. Неймовірна ефективність, надійність та широкий перелік функціоналу платформи — головна причина, чому ми вже довгий час із задоволенням користуємося рішеннями Actus Digital."

У порівнянні з традиційними системами моніторингу, що поширені в мовній галузі, платформа Actus Digital має низку переваг, які підвищують цінність для користувачів. Бродкастні клієнти A1 Telekom Austria Group мають можливість віддалено підключатися до платформи Actus, щоб в будь-який час перевірити контент, якість каналів та рекламні вставки.

A1 Telekom Austria Group також використовує платформу для покращення якості сервісу. Завдяки сповіщенням в реальному часі при виникненні порушень аудіо чи відео, рішення Actus допомагає оператору забезпечити найкращу якість аудіо та відео сигналів.

«Абонентська база A1 Telekom Austria Group — це більш ніж 5,4 млн мобільних та 2,3 млн абонентів фіксованого зв’язку. Це медіа оператор з постійно зростаючими вимогами для моніторингу бродкастного контенту», – вважає Сіма Леві, виконавчий директор Actus Digital. «Ми раді підтримувати A1 Telekom в їх розвитку, наше універсальне рішення здатне закрити їх зростаючи потреби від бродкаст-моніторингу до сповіщень щодо якості сигналів»

 



« До списку новин  
 
Розширений пошук



 посилання на FaceBook
QR код посилання на FaceBook

посилання на twitter
QR код посилання на FaceBook


 






    +38 (044) 593-18-20
+38 (073) 593-18-20
+38 (096) 532-96-82
+38 (095) 532-96-82
Telegram cервісного центру @Engineer_Service
  Copyright © Інженер-Сервіс
Усі права захищено


   Створено у ROMART, 2007
 
 
    e-mail: info@engineer-service.tv
м. Київ, вул.Вавилових, 15
Авторизиований сервісний центр професійного відеообладнання Panasonic, Sony, JVC, Fujinon, Canon