Інженер-Cервіс
» Новини
Новини
Actus Digital повідомила, що один з крупніших операторів Австрії, компанія A1 Telekom Austria Group розширила використання інтелектуальної платформи моніторингу. Завдяки платформі Actus, A1 Telekom Austria Group має можливість відстежувати якість сервісу у внутрішній інфраструктурі, а також забезпечити користувачів інструментами віддаленого моніторингу контенту, створення та експорту кліпів тощо.
A1 Telekom використовує платформу Actus для різних задач, включаючи відповідність стандартам; моніторинг гучності, SCTE-104/35, субтитрів, декількох каналів аудіо різними мовами; а також для технічного моніторингу та сповіщення в реальному часі стосовно аудіо, відео та метаданих.
«Ми — оператор мережи та сервіс-провайдер, підтримка зростаючих вимог наших клієнтів-бродкастерів — це найвищий пріоритет для нас», – розповів Джозеф Віндіш, менеджер з технічних проектів A1 Telekom Austria Group. «Рішення моніторингу Actus Digital зручні у використанні та пропонують функціонал, що суттєво виходить за межі перевірки контенту на відповідність стандартам, тому ми відчуваємо себе підготовленими до майбутніх вимог. Неймовірна ефективність, надійність та широкий перелік функціоналу платформи — головна причина, чому ми вже довгий час із задоволенням користуємося рішеннями Actus Digital."
У порівнянні з традиційними системами моніторингу, що поширені в мовній галузі, платформа Actus Digital має низку переваг, які підвищують цінність для користувачів. Бродкастні клієнти A1 Telekom Austria Group мають можливість віддалено підключатися до платформи Actus, щоб в будь-який час перевірити контент, якість каналів та рекламні вставки.
A1 Telekom Austria Group також використовує платформу для покращення якості сервісу. Завдяки сповіщенням в реальному часі при виникненні порушень аудіо чи відео, рішення Actus допомагає оператору забезпечити найкращу якість аудіо та відео сигналів.
«Абонентська база A1 Telekom Austria Group — це більш ніж 5,4 млн мобільних та 2,3 млн абонентів фіксованого зв’язку. Це медіа оператор з постійно зростаючими вимогами для моніторингу бродкастного контенту», – вважає Сіма Леві, виконавчий директор Actus Digital. «Ми раді підтримувати A1 Telekom в їх розвитку, наше універсальне рішення здатне закрити їх зростаючи потреби від бродкаст-моніторингу до сповіщень щодо якості сигналів»
« До списку новин
|