Інженер-Cервіс
» Новини
Новини
Розробник рішень для бродкастної галузі, компанія TVU Networks анонсувала партнерство з MediaPower France — експертом з питань управління та дистрибуції контенту. Це дозволить запропонувати повний комплекс хмарних та локальних рішень для відео виробництва наживо, бути ближче до французьких мовників та забезпечити швидке реагування та гнучкість на теренах Франції.
Альянс двох лідерів галузі має на меті задовольнити зростаючий попит мовників Франції на інструменти для прямих трансляцій, особливо на майбутніх Літніх Іграх 2024. TVU продовжує плідну та надійну співпрацю з паризькою компанією Magic Hour, яка забезпечує сучасні бродкастні технології та професійну підтримку для виробництва наживо.
Успішно співпрацюючи з такими грандами, як France Tеlеvisions у підготовці до Ігор 2024, TVU запропонувала інноваційні інструменти для прямих трансляцій — їх можна використовувати в хмарі або локально, вони добре інтегровані з 5G та Starlink мережами. Рішення забезпечують високу якість мовлення, без обмежень в доступі, зменшення викидів вуглецю, та підсилюють позицію TVU на французькому ринку.
«Наш альянс має на меті надати найкраще нашим клієнтам. Поєднавши наші технології з локальним досвідом, ми пропонуємо потужні інструменти, здатні охопити як традиційних бродкастерів, так і нове покоління творців стрімінгового контенту. Задля цього ми забезпечуємо оптимізовані та доступні за ціною робочі простори для виїзної роботи, включаючи будь-які події наживо незалежно від розміру», – розповів Жан Крістоф Елбо, комерційний директор європейського філіалу TVU Networks.
«Готуючись до Ігор 2024, мовники потребують гнучкі інноваційні рішення, сумісні з різноманіттям стандартів, включаючи SMPTE2110. TVU виділяється тим, що ми пропонуємо повноцінну екосистему відкриту до всіх форматів відео — SRT, NDI, SDI та інших, і це гарантує необмежену сумісність та гнучкість», – підкреслив Елбо.
«Поєднавши зусилля з TVU Networks ми можемо запропонувати більш гнучкі та розвинуті рішення, які допоможуть мовникам Франції впоратися з сучасними та майбутніми викликами», – додав Крістоф Корделлл, менеджер з продажів та маркетингу MediaPower France. «Ця співпраця спрямована на переосмислення досвіду прямих трансляцій завдяки поєднанню досвіду двох компаній»
« До списку новин
|