Інженер-Cервіс
» Новини
Новини
Vizrt провела нове дослідження, яке виявило зміну звичок у перегляді покоління Зумерів щодо споживання новин. Це перше покоління, що народилося в повністю цифровому світі (1997-2012 роки), цю вікову групу, згідно проведеного дослідження, більше не цікавлять традиційні формати новин в яких графіка на екрані недостатньо динамічна.
Дослідження показало різкий перехід до соціальних форматів контенту, коли більшість зумерів віддають перевагу новинам у соціальних мережах: Instagram (60%), TikTok (38%) та Facebook (38%) вважаються найбільш поширеними джерелами для того, щоб бути в курсі останніх новин та подій.
Інтенсивність новинних циклів, кількість негативних історій та зростаюча лояльність до перших новинних брендів в соціальних мережах також вважаються причинами значних змін у звичках перегляду.
«Наше дослідження підсвітило наскільки важливі дані в реальному часі та графічна інформація на екрані для утримання уваги покоління зумерів, а також для майбутнього новинних редакцій у створенні контенту», – розповів Ульріх Войт, Голова управління продуктами Vizrt. «Творці контенту, традиційні мовники та найновіші новинні онлайн видання мусять адаптуватися до еволюціонування вимог споживачів новинного контенту, оскільки з кожним поколінням глядачі стають все більш цифровими. Імерсійний сторітелінг із використанням AR та XR технологій може швидко та легко подолати бар’єри на шляху доступності до новин та залучити більшу аудиторію»
Глобальний звіт тисяч респондентів Великої Британії та США на замовлення Vizrt дозволив визначити, як зумери споживають новини у порівнянні з іншими поколіннями, та виявити значну зацікавленість екранною графікою у молодшого покоління.
Зумери вдвічі більше звертають увагу на контент з екранною графікою у порівнянні з іншими поколіннями (в середньому 31% проти 14%), це допомагає їм краще розуміти складні історії (в середньому 51% Зумери проти 42%), чітко зчитувати дані (48% проти 46%), та отримувати додаткову інформацію, яка не відображається на екрані в інший спосіб (54% Зумери проти 50% у інших).
Незважаючи на те, що Зумери дивляться новинний контент переважно на своїх телефонах, мовники поки що не адаптувалися щоб задовольнити такі цифрові потреби.
Більше половини людей (56%) віком 18-25 впевнені в тому, що переглядати традиційний контент складно, оскільки він має горизонтальний формат і не адаптований для вертикального перегляду.
Інша проблема, на яку вказує майже половина респондентів (45%) — це недостатня кількість екранної графіки при перегляді контенту на ходу.
« До списку новин
|