Інженер-Cервіс
» Новини
Новини
Базель вітає тисячі шанувальників з Європи та інших країн світу на щорічному пісенному конкурсі Eurovision 2025. Видання TVBEurope дізналось від продакшен-команди, які технології використовувалися для виробництва шоу з мільйонною аудиторією глядачів.
Цьогорічні полуфінали (вівторок і четвер) та Фінал (субота) пройдуть під наглядом Тобіаша Ауберга, який зібрав команду інженерів а також займається координацією та управлінням всіма ланками виробництва, включаючи трансляцію, локацію та саме шоу.
В цілому команда Eurovision 2025 складається з близько 700 людей, 250 з них безпосередньо зайняті виробництвом шоу наживо та телевізійною трансляцією, від команди сцени, яка відповідає за реквізит до операторів камер, операторів супроводу та режисерів багатокамерної зйомки.
Шоу знімається в HD, схема камер розпланована старшим режисером багатокамерної зйомки Робіном Хофвандером. Задіяно 25 камер, вісім з них з радіоканалом. Також використовуються 3D і 2D системи, два крани та декілька візків.
«Щоб спіймати найбільш емоційні та візуально вражаючі моменти в секторі глядачів та Зеленій Кімнаті, ми маємо окремі команди, які зосередженні саме на цих зонах», – пояснила Міріам фон Неккер, режисер багатокамерного виробництва шоу. «Ця група складається з двох ручних камер та стедікаму»
Команда виробництва використовує дві найбільші ПТС NEP в якості апаратних, вони оснащені:
- Відеомікшер: Grass Valley Karrera/K-Frame
- Камери: 25x Sony HDC-3500/4300, P50, PXW-Z450, FR7 (вісім з них бездротові)
- Зв’язок: понад 100 бездротових інтеркомів Riedel Bolero та більш ніж 400 радіо
- Маршрутизація сигналів: Riedel Mediornet
- Графіка: Caspar-CG
Цього року на Eurovision задіяно 64 бездротові мікрофони для виступів учасників та делегацій, а також приблизно 48 додаткових мікрофонів для захоплення звуків аудиторії глядачів. На виробництві використовуються дві звукові апаратні з резервуванням:
- Music Mix Main та резерв: 2 x STAGETEC AURUS platinum → NEP MusicOne
- Трансляція Mix Main та резерв: 2 x LAWO mc256 → NEP UHD2/UHD24
В цілому на шоу буде задіяно близько 300 стрімів аудіо, на локації працюватимуть 46 коментаторів з 22 країн. Інші країни накладатимуть голос вже вдома.
Eurovision Services відповідальні за доставку фідів мовникам по всьому світу. «Сигнали передаються країнам-делегатам через супутник, оптоволокно та SRT декількома шляхами», – розповів Пітер Ейлліг, технічний директор з питань мовлення.
«Це також стосується зворотних фідів, які мі приймаємо від різних країн під час голосування. Для цих цього Eurovision Services використовує локальний комутаційний хаб в Базелі»
Цьогорічна сцена виконана в формі трикутника і включає 13 метрову зону виступів спереду, а також 11 метровий подіум, який веде до того, що виробнича команда називає «Рамковою Сценою». На ній розташовано різноманітні поверхні відео, включаючи напівпрозору задню LED стіну, а також світлодіодну підлогу, яка покриває всю сцену та проектори для вертикальних гірських фонів.
«Шведська дизайн студія VXO Design знову відповідає за візуальне графічне наповнення Eurovision Song Contest 2025», – пояснив Ейлліг. «Для виведення ефірної та сценічної графіки, VXO Design покладається на потужну систему CasparCG — це базований на відкритому коді сервер бродкастної графіки та відео, розроблений спеціально для Swedish Television».
Також шоу включає те, що Ейлліг описав як «маленька інтеграція» доповненої реальності (AR) з відстеженням камер. «Впровадження буде непомітним, але ефективним — глядачі самі все побачать!»
Стабільність — це важливий покажчик для всіх підрозділів, що працюють на Eurovision 2025, тому для виробництва було обрано енергоефективне освітлення.
На шоу використовуються LED освітлення, а також MAD MAXX від GLP в якості «світла з великим ефектом», разом зі SVO-PATT від Robe та Kyalami від Ayrton. В цілому Eurovision 2025 поєднує 26 різних видів пристроїв освітлювання, рухомих вогнів, Pixel Bar та накамерного світла.
Одна з речей, яка робить Eurovision дійсно унікальним проектом серед інших бродкастних подій — це те, що конкурс ніколи не проходить на одній і тій самій арені. Це завжди складне завдання для команди виробництва, підкреслив Ауберга: «Одна з проблем з якою нам доводиться стикатися, полягає в тому як саме ми найкращим чином можемо використовувати локацію проведення, включаючи головну залу. Інше питання стосується того, як організувати логістику для всіх учасників: виконавців, глядачів, а також простір за лаштунками»
« До списку новин
|