Інженер-Cервіс
» Новини
Новини
ZEISS представила значне оновлення системи відстежування камери ZEISS CinCraft Scenario, в якому серед іншого додала можливість використовувати будь-які сферичні об’єктиви. Версія 2.1 дозволяє ручне калібрування об’єктиву в тих випадках, коли відсутні заздалегідь підготовані шаблони.
Для того, щоб запустити калібрування користувачам достатньо ввести дані об’єктиву (наприклад вигравірувані позначки на корпусі, такі як фокус/діафрагма/зум) в програмне забезпечення CinCraft Scenario і провести початкове калібрування за допомоги таблиці. Після цього можна регулювати та уточнювати калібрування допоки результат не буде задовільним. Кроки калібрування для сферичних об’єктивів розроблено так, щоб вони були максимально простими та легкими для виконання й водночас давали відмінний результат.
«Це оновлення дає можливість користувачам CinCraft Scenario легко створювати шаблон об’єктиву з чистого аркушу, використовуючи лінзи сторонніх виробників», – запевнив Крістоф Казеноу, голова бізнес підрозділу кінематографії ZEISS.
Також користувачі можуть вручну вводити дані щодо зміщення камери у панелі CamBar замість того, щоб покладатися на автоматизований «Offset Assistant». «Це більш швидкий метод для оновлення зміщення без використання методу діаграми, який інколи може стати обмеженням на знімальному майданчику», – додав Том Еванс менеджер з продукту ZEISS CinCraft. Користувачі можуть швидко ввести вимірювання без потреби тимчасово переходити на ширококутову лінзу та зберігати часто використовувані зміщення, щоб швидко застосовувати ці параметри коли відбувається переналаштування камери під інший повторюваний проект.
З інших корисних функцій, Rather usefully тепер автоматично розпізнає імена кліпів камер ARRI та Sony, і зберігає їх разом з даними трекінгу — це спрощує процес пошуку потрібного дубля в Export. Для тих камер, які не дають назву кліпу автоматично, користувачі можуть ввести ї вручну під час запису.
Нова версія отримала вдосконалений Export 2.0. «За допомоги Export 2.0 ми збільшили комфорт та цінність даних відстеження на етапі пост-про», – підкреслив Еванс. Новий Undistortion ST Maps можна використовувати для усунення спотворення від камерних площадок — це усуває потребу знімати сітку при підготовці камери.
І нарешті, Export Point Cloud забезпечить VFX дизайнерам деталізовані дані щодо позиції камери під час виробництва. Point Cloud має всі функції, які використовуються для відстеження та допоможуть візуалізувати простір навколо камери — це значно спрощує вирівнювання камери на етапі пост про. Point Cloud буде доступний в двох редакціях: PTS для Unreal Engine та FBX для Nuke.
« До списку новин
|