Українська    |   English
На первую страницуКарта сайтаСвязаться с нами
Інженер-Сервіс
Новини Про компанію Сервіс-центр Оренда ПТС Енергетичні рішення Контакти

Каталог

Відеокамери
Рекордери
Відеомонітори
Мікшери та блоки відеоефектів
Системи маршрутизації та розподілу сигналів (матриці)
Пристрої компресии та передачі сигналів
Пристрої для синхронізації обладнання
Модульна система
Контролери
Телесуфлери
Об'єктиви
Штативи
Пристрої стабілізації камер
Компендіуми
Джерела живлення
Освітлювальне обладнання
Автоматизація мовлення та виробництва новин
Архівування матеріалів
Вимірювальне обладнання
Службовий зв'язок
Енергетичні рішення


Оренда обладнання
Контакти
Вакансії
Форум
Наші проекти


Логін
Пароль
Реєстрація »
Забув пароль
 

Інженер-Cервіс   »  Новини 
 
Новини




Базель вітає тисячі шанувальників з Європи та інших країн світу на щорічному пісенному конкурсі Eurovision 2025. Видання TVBEurope дізналось від продакшен-команди, які технології використовувалися для виробництва шоу з мільйонною аудиторією глядачів.
 
 

Цьогорічні полуфінали (вівторок і четвер) та Фінал (субота) пройдуть під наглядом Тобіаша Ауберга, який зібрав команду інженерів а також займається координацією та управлінням всіма ланками виробництва, включаючи трансляцію, локацію та саме шоу.

В цілому команда Eurovision 2025 складається з близько 700 людей, 250 з них безпосередньо зайняті виробництвом шоу наживо та телевізійною трансляцією, від команди сцени, яка відповідає за реквізит до операторів камер, операторів супроводу та режисерів багатокамерної зйомки.

Шоу знімається в HD, схема камер розпланована старшим режисером багатокамерної зйомки Робіном Хофвандером. Задіяно 25 камер, вісім з них з радіоканалом. Також використовуються 3D і 2D системи, два крани та декілька візків.

«Щоб спіймати найбільш емоційні та візуально вражаючі моменти в секторі глядачів та Зеленій Кімнаті, ми маємо окремі команди, які зосередженні саме на цих зонах», – пояснила Міріам фон Неккер, режисер багатокамерного виробництва шоу. «Ця група складається з двох ручних камер та стедікаму»

Команда виробництва використовує дві найбільші ПТС NEP в якості апаратних, вони оснащені:

  • Відеомікшер: Grass Valley Karrera/K-Frame
  • Камери: 25x Sony HDC-3500/4300, P50, PXW-Z450, FR7 (вісім з них бездротові)
  • Зв’язок: понад 100 бездротових інтеркомів Riedel Bolero та більш ніж 400 радіо
  • Маршрутизація сигналів: Riedel Mediornet
  • Графіка: Caspar-CG

Цього року на Eurovision задіяно 64 бездротові мікрофони для виступів учасників та делегацій, а також приблизно 48 додаткових мікрофонів для захоплення звуків аудиторії глядачів. На виробництві використовуються дві звукові апаратні з резервуванням:

  • Music Mix Main та резерв: 2 x STAGETEC AURUS platinumNEP MusicOne
  • Трансляція Mix Main та резерв: 2 x LAWO mc256 → NEP UHD2/UHD24

В цілому на шоу буде задіяно близько 300 стрімів аудіо, на локації працюватимуть 46 коментаторів з 22 країн. Інші країни накладатимуть голос вже вдома.

Eurovision Services відповідальні за доставку фідів мовникам по всьому світу. «Сигнали передаються країнам-делегатам через супутник, оптоволокно та SRT декількома шляхами», – розповів Пітер Ейлліг, технічний директор з питань мовлення.

«Це також стосується зворотних фідів, які мі приймаємо від різних країн під час голосування. Для цих цього Eurovision Services використовує локальний комутаційний хаб в Базелі»

Цьогорічна сцена виконана в формі трикутника і включає 13 метрову зону виступів спереду, а також 11 метровий подіум, який веде до того, що виробнича команда називає «Рамковою Сценою». На ній розташовано різноманітні поверхні відео, включаючи напівпрозору задню LED стіну, а також світлодіодну підлогу, яка покриває всю сцену та проектори для вертикальних гірських фонів.

«Шведська дизайн студія VXO Design знову відповідає за візуальне графічне наповнення Eurovision Song Contest 2025», – пояснив Ейлліг. «Для виведення ефірної та сценічної графіки, VXO Design покладається на потужну систему CasparCG — це базований на відкритому коді сервер бродкастної графіки та відео, розроблений спеціально для Swedish Television».

Також шоу включає те, що Ейлліг описав як «маленька інтеграція» доповненої реальності (AR) з відстеженням камер. «Впровадження буде непомітним, але ефективним — глядачі самі все побачать!»

Стабільність — це важливий покажчик для всіх підрозділів, що працюють на Eurovision 2025, тому для виробництва було обрано енергоефективне освітлення.

На шоу використовуються LED освітлення, а також MAD MAXX від GLP в якості «світла з великим ефектом», разом зі SVO-PATT від Robe та Kyalami від Ayrton. В цілому Eurovision 2025 поєднує 26 різних видів пристроїв освітлювання, рухомих вогнів, Pixel Bar та накамерного світла.

Одна з речей, яка робить Eurovision дійсно унікальним проектом серед інших бродкастних подій — це те, що конкурс ніколи не проходить на одній і тій самій арені. Це завжди складне завдання для команди виробництва, підкреслив Ауберга: «Одна з проблем з якою нам доводиться стикатися, полягає в тому як саме ми найкращим чином можемо використовувати локацію проведення, включаючи головну залу. Інше питання стосується того, як організувати логістику для всіх учасників: виконавців, глядачів, а також простір за лаштунками»

 

 



« До списку новин  
290 400грн
 
Розширений пошук



QR код посилання на FaceBook


QR код посилання на FaceBook

instagram link
 






    +38 (044) 593-18-20
+38 (073) 593-18-20
+38 (096) 532-96-82
+38 (095) 532-96-82
Telegram cервісного центру @Engineer_Service
  Copyright © Інженер-Сервіс
Усі права захищено


   Створено у ROMART, 2007
 
 
    e-mail: info@engineer-service.tv
м. Київ, вул.Вавилових, 15
Авторизиований сервісний центр професійного відеообладнання Panasonic, Sony, JVC, Fujinon, Canon