Інженер-Cервіс
» Новини
Новини
На галузевій виставці NAB Show, Chyron показала PRIME VSAR 2.1 — значне оновлення базованого на Unreal ядра віртуальної та доповненої реальності, створеного для активного використання в швидких процесах новинного виробництва.
В релізі PRIME VSAR v.2.1 розробники Chyron додали потужні інструменти, які спростять для продюсерів можливості використовувати віртуальні декорації та елементи в щоденному новинному виробництві. PRIME VSAR 2.1 сумісний з усіма останніми технологіями віртуального виробництва, включаючи Unreal Engine 5.4, nDisplay, NDI стріми та ІР-орієнтовані протоколи відстеження камери. Крім того, PRIME VSAR пропонує вражаючі нові функції для гібридного виробництва з відстеженням (або без нього), автоматизацію ньюзруму та кастомізовані інтерфейси управління, запевняють в Chyron.
Крім сумісності з Unreal Engine 5.4, PRIME VSAR 2.1 забезпечує інтеграцію з Unreal nDisplay — це інструмент, який дуже люблять продюсери через його простоту для виводу віртуального контенту на великі LED дисплеї, навіть з нестандартною розподільною здатністю. Поєднуючи PRIME VSAR та nDisplay продюсери можуть легко зшивати вихідні сигнали з декількох ядер PRIME VSAR та створювати плавний комплексний рендер для виводу на LED відео стіну. Також PRIME VSAR має вбудовану програмну систему трекінгу камери Cesium, яка створює ефект паралакса на виходах відео стіни при відстеженні студійних камер.
«PRIME VSAR 2.1 дає мовникам нові способи створювати захоплюючий відео контент — це може бути відстеження камери, вивід імерсійного відео на LED стіну або управління всіма компонентами з NRCS системи», – пояснив Себастьян Бердичевський, менеджер з продуктів Chyron.
« До списку новин
|