Інженер-Cервіс
» Новини
Новини
Видання TVBEurope поспілкувалося з головою підрозділу Медіа рішень Sony Europe Олів’єром Вовісом, щоб з’ясувати, чого очікувати напрямкам медіа виробництва, прямих трансляцій та віртуального виробництва у 2025 році.
Завдяки великої кількості глобальних подій, що відбулися в минулому році, галузь мала чудову нагоду випробувати найновіші технології та вирішити, що підходить, а що ні. Наприклад, потенційні переваги штучного інтелекту та хмарних технологій були домінуючими в обговоренні робочих процесів у 2024му, оскільки люди починають усвідомлювати спроможність зменшити час та ресурси на виробництво за допомоги цих технологій. Водночас, технології ШІ поки що не знайшли повний спектр своїх можливих застосувань, однак майбутнє виглядає багатообіцяючим.
Зростання використання ІР орієнтованих та програмних робочих процесів замість застарілих апаратних — це ще один важливий приклад щодо випробування нових підходів. 2024 підкреслив невідкладність трансформаційної фази, коли застарілі системи співіснують та поступово замінюються ІР рішеннями. Це розпочало зміни в тому, як галузь захоплює та виробляє контент. Там де раніше потребувався цілий комплекс апаратних засобів, тепер може впоратися програмна система. У поєднанні з успішними випробуваннями 5G для прямих трансляцій на великих заходах по всьому світу, 2024й приніс декілька багатообіцяючих способів виробництва контенту наживо.
Традиційно, на галузь медіа та розваг значною мірою впливає процес оновлення робочих станцій. Модернізація апаратної складової потребує багато часу та ресурсів, оскільки нові компоненти треба доставити та встановити, а старе вилучити та утилізувати. Разом з тим, орієнтація на програмні рішення дозволяє зробити процедуру оновлення більш ефективною. Крім того, тенденція пробувати щось нове також значно підвищує продуктивність робочих процесів — це означає, що мовники можуть автоматизувати деякі задачі та приділити більше часу тим питанням, які потребують творчого підходу.
Минулий рік був перенасичений політичними та спортивними подіями по всьому світу і це дало галузі нагоду випробувати та опановувати запропоновані можливості. 2025й буде більш спокійним, роком консолідації для того, щоб ці зміни стали відчутними, щоб був час розгорнути і ширше впровадити їх в повсякденну діяльність.
Ми очікуємо, що у 2025 році віртуальне виробництво зробить значний стрибок від інструменту, який переважно використовується в кіно та рекламі до універсального комплексного рішення для віх хто працює в галузі медіа та розваг. Ми спостерігаємо цю тенденцію навіть зараз, коли мовники починають використовувати потенціал віртуального виробництва для економії часу, що, безумовно, є важливою перевагою для індустрії, яка прагне доставляти новини якомога швидше та ефективніше.
« До списку новин
|