Українська    |   English
На первую страницуКарта сайтаСвязаться с нами
Інженер-Сервіс
Новини Про компанію Сервіс-центр Оренда ПТС Бібліотека Контакти

Каталог

Відеокамери
Рекордери
Відеомонітори
Мікшери та блоки відеоефектів
Системи маршрутизації та розподілу сигналів (матриці)
Пристрої компресии та передачі сигналів
Пристрої для синхронізації обладнання
Модульна система
Контролери
Телесуфлери
Об'єктиви
Штативи
Пристрої стабілізації камер
Компендіуми
Джерела живлення
Освітлювальне обладнання
Автоматизація мовлення та виробництва новин
Архівування матеріалів
Вимірювальне обладнання
Службовий зв'язок


Оренда обладнання
Контакти
Вакансії
Форум
Наші проекти


Логін
Пароль
Реєстрація »
Забув пароль
 

Інженер-Cервіс   »  Новини 
 
Новини




Chyron випустила PRIME VSAR 1.7 на базі ядра Unreal Engine 4.26. Оновлена версія збільшує кількість підключених камер, та додає нові інструменти шаблонів, які допоможуть спростити створення та управління віртуальними декораціями.
 
 

Як запевняють в компанії, PRIME VSAR 1.7 розроблено щоб спростити дизайнерам задачі створення віртуальної графіки, та надати журналістам та продюсерам можливість використовувати матеріали у різноманітних телевізійних продуктах.

«Unreal Engine 4.26 дав декілька чудових інструментів для дизайнерів, які дозволяють створювати моделі реалістичних анімованих персонажів та неймовірне оточення з реалістичними ефектами освітлення, атмосфери та води», – розповів Матьйо Йєрль, старший віце-президент з питань стратегії та продуктів Chyron. «Завдяки чудовому графічному ядру від Epic Games, ми мали змогу сконцентруватися на практичній стороні Unreal VSAR, щоб допомогти мовникам створювати унікальний контент для залучення глядачів у щоденних передачах»

Наприклад, до PRIME VSAR 1.7 ввійшов шаблон прогнозу погоди, який вміє автоматично підтягувати дані з обраного джерела, а також шаблон віртуального екрану, який дозволить зробити просту відеостіну всередині віртуальної декорації.

«Ми хотіли не тільки спростити питання створення контенту для дизайнерів, навіть журналісти та продюсери мають змогу редагувати кожен з цих елементів та керувати ними через стандартну систему ньюзруму, MOS-інтегровану з Chyron CAMIO та системою управління шаблонами», – додав Ден МАкДоналд, старший менеджер з маркетингу продуктів Chyron. «Наразі весь персонал новинної редакції може використовувати всі переваги ядра Unreal для створення будь-якої новинної графіки»

Оновлення відбулися і у ядрі PRIME VSAR, це жало можливість підключити дві камери до однієї системи та зменшити таким чином витрати у багатокамерному виробництві. Додатково, користувачі мають змогу використовувати систему для попереднього SDI перегляду VSAR сцен у реальному часі, та моніторити таким чином весь контент до видачі його у етер під час телешоу.

 



« До списку новин  
 
Розширений пошук



 посилання на FaceBook
QR код посилання на FaceBook

посилання на twitter
QR код посилання на FaceBook


 






    +38 (044) 593-18-20
+38 (073) 593-18-20
+38 (096) 532-96-82
+38 (095) 532-96-82
Telegram cервісного центру @Engineer_Service
  Copyright © Інженер-Сервіс
Усі права захищено


   Створено у ROMART, 2007
 
 
    e-mail: info@engineer-service.tv
м. Київ, вул.Вавилових, 15
Авторизиований сервісний центр професійного відеообладнання Panasonic, Sony, JVC, Fujinon, Canon